Pics från min mobil..


Det är omöjligt att läsa bok hemma hos mamma och pappa, så fort
kissemissen hör att man vänder blad kommer hon och lägger sig över
boken. Hon vet hur hon får uppmärksamhet den katten, undra vem som
lärt henne?! höhö

Chilton blev less på att vara modell, och lipade därför åt fotografen F.

Jag var på Scotts, det var fint, ehm kul menar jag höhö (;

Så här bra tyckte jag om läkare på akuten, blä på honom.

Jag har jobbat en del och då kan jag se ut så här.

Så här ser mitt hår ut om man sätter upp det med en penna.

Chilton i nya stallet, inte så smickrande bild på sötnöten men poängen är att
han kan sticka ut huvudet och tigga godis av alla som går förbi. (;

Jag måste klippa mitt hår, förslag på hur någon???

Nåja här kom lite bilder från sommaren som gått.. (:

/tiny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0