Modell för en dag.

Jää nu är det bestämt, jag åker med Alex och är modell för en dag på tisdag. Fattar ni vilket skämt egentligen?! Alex tar med den minst fotogeniska människan i världen, undrar om hon vill känna sig snygg?! Höhö det ska bli jättekul babe! Tack för att jag får följa! Kul att springa runt i Stockholm osminkade, vad säger du babe ska vi shoppa största solglasögonen som finns att få tag på?!

För övrigt i mitt liv är det en liiiten svacka, men jag klättrar uppåt eller nåt. Är så less på vissa saker att det står mig upp i halsen. Ska ta en dusch och tänka positiva tankar. Tänka på allt jag har att vara glad över istället för att vara nedstämd över något man inte har eller något man trodde man hade. I och för sig som jag sa till bästaste F igår det var väntat, men ändå tråkigt. Förresten så skickar jag en bamsekram till bästa F, jag kommer så snart jag kan.
Karro jag kommer snart och hälsar på dig. Ska kolla med min bror om han inte ska åka norrut snart det känns lixom mer ok att snålåka med honom än att låtsas sova när konduktören går förbi på tåget. Jag är så himla känslig hela tiden.

/tiny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0