4/9 - 09

Lyckades komma upp ur sängen imorse, trots att sängen lovade evig kärlek, trohet och värme om jag stannade kvar. Det kommer bli en tung höst med föreläsningarna, tur att de bara är två gånger i veckan.
Nu ska jag vila innan jag ska åka ut och göra klart till Chilton. Han ska få en välförtjänt vilodag (: Ska träna fotboll i regnet, hoppas att det blir uppehåll men sån tur har jag säkert inte fast det blir nog kul ändå.
Ikväll ska jag såklart heja fram Sverige till vinst mot Norge! Mycket mer än så händer nog inte ikväll eftersom jag har match imorgon.
Nu ropar sängen att jag genast ska komma, så jag antar att det är bäst att lyda (;

/tiny

Kommentarer
Postat av: Karro

Ska jag komma med den där chipspåsen ikväll? Du vet vad du lovade mig... ;-)

2009-09-05 @ 07:51:31
URL: http://karroj.blogg.se/
Postat av: Karro

Ska jag komma med den där chipspåsen ikväll? Du vet vad du lovade mig... ;-)

2009-09-05 @ 07:52:38
URL: http://karroj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0