28/9 - 09

Usch har kännt mig lite nere i skorna ett tag men nu är det verkligen dags att rycka upp mig. Tänka på allt bra isället för att fokusera på allt negativt. Positiva tankar, det är det som är nyckeln till att lyckas och må bra. Man måste sikta mot stjärnorna för att nå till trätopparna. Det ska jag göra. Sikta mot stjärnorna. Fast just precis nu ska jag sikta mot sängen. Kommer nog somna ganska snabbt, med huvudet fullt av positiva tankar.

Imorgon bör det av till Stockholm. Modell för en dag. Hehe det blir nog kul. Tar med min kamera också :D Känner lite panik, men vad är det värsta som kan hända? Att inte ett enda kort blir bra då är det ju tur att man inte behöver köpa några kort. Hey jag kanske lär mig något. Självförtroende är nyckeln. Hihi men det har jag inte när det gäller att vara på ett fotografi.

Kärlek till alla goa vänner som faktiskt finns där i vått och torrt!

/tiny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0