25/9 - 09

Fredag, lönefredag till och med. Ska åka inlines en liten sväng nu sen åka till stallet och rida medans solen skiner. Ska försöka vara lite snabb så att jag hinner hem och plugga mycket. Frågan är vad händer ikväll? Har några alternativ men njaaa jag vet inte riktigt. Känner mig lite slö så jag kanske dejtar soffan om inget mer lockande dyker upp. Fast sen får jag sån ångest, stanna hemma i soffan en fredag.. Tänk så missar jag nåt spännande!? Nåja vi får se hur det blir. Tänkte försöka ta lite kort under dagen, på skolböckerna fram för allt, som jag kanske om jag har lust och tid lägger upp senare.

Jag kommer inte ihåg vem det var jag diskuterade det här med men har ni tänkt vilken ironi? När man pluggar så kan man planera sin tid och få mer tid över än om man jobbar så att man skulle kunna göra roliga saker. Fast när man pluggar har man inga pengar, och när man jobbar har man ingen tid. Fast jag måste nog säga att jag föredrar jobblivet ändå, för du slipper "jag borde vara hemma och plugga" ångesten. Det finns alltid något man borde plugga.

Hoppas ni får en lika solig och fin fredag som mig (;

/tiny


Kommentarer
Postat av: Fredrika

det där stämmer inte riktigt, för när man pluggar arkitekt har man varken tid eller pengar.. :P

2009-09-25 @ 20:59:10
Postat av: Fredrika

det där stämmer inte riktigt, för när man pluggar arkitekt har man varken tid eller pengar.. :P

2009-09-25 @ 21:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0