22/9 - 09

Att säga att man inte blir lyckligare av pengar är skit snack och den som kom på det har aldrig haft dåligt med pengar. Fine, man kan inte köpa lycka för pengar det vet jag, men skulle man kunna göra någonting roligt en endaste gång kanske man skulle vara på liiiite bättre humör. Min tid kommer brukar jag få höra, men jag orkar inte vänta längre. Jag hatar att ha dåligt med pengar, alltid. Det suger. Jag längtar tills jag börjar jobba. Det är inte alltid världens roligaste men kan åtminstone klippa håret utan att skita i att äta.

/tiny

Kommentarer
Postat av: Alex

Pengar gör ju ingen lyckligare...men jag gråter hellre i en splitternya Jaguar än i en gammal Fiat..:) Något som däremot skänker lycka är en kopp kaffe! Det är grejer det!!

2009-09-25 @ 13:02:45
URL: http://tabularasa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0