16/9 - 09

Betalade räkningen från mitt besök på akuten, 300 spänn för vad? Nej men just ja det är ju inget fel på min armbåge, lite märkligt bara att jag fortfarande har ont. Fast man får inte vara så himla krävande att man vill få armen undersökt, det hade ju varit helt sjukt.

Ja men annars är allt ganska bra, börjar krya på mig. Har för övrigt en stor finne mitt i pannan, ser ut ungefär som ett kastmärke. Jag hoppas att det var det blickarna handlade om igår, för i så fall är det ju ett övergående problem. Höhöhö fast på den punkten har jag inga större förhoppningar, eftersom det redan är allmänt konstaterat att jag hmm vad ska man säga? Är populär bland vissa folkgrupper.

Ha en bra dag!
/tiny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0