Mitt liv i bilder..


Jag har köpt nya ridbyxor..

.. och supersköna strumpor till.

Nu kanske ni förstår varför jag köpte nya ridbyxor. Berätta inte för
någon men det finns ett till nästan lika stort hål :P

Chilton var vänlig nog att hjälpa till att testa mina nya ridbyxor.
Han slängde sig glatt fram och tillbaka för läskiga, konstiga grejer som
gräs och stenar ja grejer som äter Chiltons till middag alltså.

Men jag älskar det lilla fröet.

Har ni tänkt på vad cool jag är?

Jag har fått komplimang (!) för att jag har "FETT STOR RÖV"..
¨
Men jag mår bra ändå!

Jag och H plockade "lite" svamp..

Jag har iakttagit "min" kissekatt. Tänk vilket härligt liv..

Iställer för att ligga och lata mig i solen får jag plugga, och det
är ungefär det som händer i mitt liv. Spännande, oooh yes. Just ja förlåt
ibland jobbar jag också..

/tiny

Kommentarer
Postat av: CC

okej, nummer ett. jag gillar din fetstora röv :D



nummer två, jag vill ha svamp!!!



Och då pratar vi matäta svamp annars får det vara :P



puss

2009-10-08 @ 23:29:15
URL: http://randomprestige.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0