Hopplöst fall..

Jag är bäst på att tappa bort saker. Jag blir galen, jag förstår inte själv hur jag lyckas. Nu senast är det min mp3 spelare som är spårlöst borta. Jag AVSKYR att åka tåg och buss, jag blir åksjuk om jag läser. Mitt nöje brukar vara att lyssna på musik på den mp3 spelaren som är puts väck. Jag börjar tro att jag har en inneboende som när jag tittar bort flyttar runt mina saker. Det här är INTE ok!

Efter en helt ok kväll som iofs slutade med en tiny skakande av ilska ska jag nu sova. Skola och Johan Falk imorgon!


Sjukt trött!

/tiny

Kommentarer
Postat av: Karro

Går klockan i bloggen rätt så känns det lite hårt att det inlägg där du beskriver din kväll är avslutat 45 minuter innan jag går upp...

2009-10-29 @ 04:54:35
URL: http://karroj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0