Försökte..

Jag försökte tänka positivt för jag hade en grej att vara glad åt, nu är det så att den där grejen jag var glad åt verkar ju knappast bli av. En vanlig dag hade jag ryckt på axlarna sagt att det var trist och gjort något annat skoj. Idag är en ingen vanlig dag, jag är skitsur. Vad är det för fel på den här dagen?? Är det fredag den 13e eller nåt? Hata tinydagen?
Jag är inte skrockfull så även om det varit fredag den 13e så hade jag ändå varit övertygad om att det är en hata tinydag. Lust att bara dra täcket över huvudet och sova tills imorn. Nej just ja, jag ska jobba så det går inte.

Förresten det finns en sak jag är riktigt skrockfull med. Man får INTE säga tack om någon säger lycka till. Varje gång jag hör någon säga tack efter att ha fått ett lycka till mår jag lite dåligt.

/tiny

Kommentarer
Postat av: Nander

"1,2,3 - det är roligare att le, alla människor är min vän, jag blir aldrig arg igen :)"

2009-10-09 @ 16:51:32
URL: http://tabularasa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0