...

Jag upptäckte nyss nåt. Min mobil verkar vara lite fucked up, minst sagt. Detta kommer sluta med att jag slår av och på mobilen varannan sekund.

Har ni tänkt på vad lätt det är att ge råd till andra, men hur svårt det är att ge råd till sig själv?

Man är sin egen lyckas smed. Nu ska jag smida lite lycka. Ska bara läsa lite mer om dekontextualisering först. Mycket spännande. Känner ni att ni fick ett stort sug efter att förkovra er i detta så hör av er ni kan snart få köpa min bok :P

Längar till helgen, ser verkligen fram emot att få träffa F! Då kan vi först analysera världen för att senare erövra den. Moooouahahaha!

Karro, bara säg vad jag ska baka till nästa gång vi ses. Har lite, men bara lite dåligt samvete. Du hade gjort samma sak ;) 

/tiny


Kommentarer
Postat av: Karro

JAG??? Sällan! ;-)

2009-10-12 @ 21:00:28
URL: http://karroj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0