24/10 - 09

Somnade framför körslaget, dumt. För nu är jag pigg. Eller ok det kanske var att överdriva en smula men jag är absolut inte sovtrött. Mer lite seg. Just ja ställa om klockan ska vi göra också. Det kommer jag säkert glömma och stressa till mamma och pappa för att låna bilen till hoppträningen och sen inse att det är gott om tid. Vore faktsikt inte en stor skräll om det hände.
Hoppträning imorgon alltså, ska bli sjukt kul. Är dock ännu mer nervös än förra gången jag skulle varit iväg, nu är det i ridhus också ;) Ehm ja det kan bli en mycket intressant eftermiddag imorgon.

Hoppas ni har en fin lördagkväll! Själv ska jag nog mysa ner mig framför en film!

/tiny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0