22/10 - 09

Jaha håll i hatten och ramla inte av stolen nu men jag har varit ute och promenerat i 1 timme och 45 minuter. Kanske ska tilllägga att jag köpte en stor påse godis på vägen hem, man vill ju inte bli mager ;) Träffade min mamma och hon sa till en kund att jag var hennes dotter. Jodå han hade också döttrar hemma och frågade hur gammal jag var. 23 svarade jag, han tittade misstroget på mig väntade några ögonblick som för att se om jag skulle säga att jag skojade. Nej men det är ju kul att man ser ung och fräsch ut...

Min mage verkar inte vara intresserad av att samarbeta och det börjar gå mig lite på nerverna. Kanske är det för att jag är stressad men vem har tid att ta det lugnt??


Måste komma ihåg att ringa och boka klipptid för min lugg snart!!!

/tiny


Kommentarer
Postat av: micke

Tjenare! Fan så vacker du är :)

2009-10-25 @ 22:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0