11/10 - 09

Oj oj vilken dag. Är helt slut, skulle mer än allt annat gå och sova. Fast det går inte.

Var ut och red, det var kolsvart ute. Såg knappt handen framför mig, och lilla Chilton knallade på och verkade fundera varför i hela världen vi skulle vara ute och rida när det var både mörkt OCH blött.

Har kommit hem och lagat pizza, rätt god faktiskt! Nu ska jag lägga ifrån mig datorn, hämta choklad, redbull och börja plugga. Jääj försöker bli "kidnappad" för att slippa, men jag vet ju vad jag borde göra. Jag kan säga så mycket att vad jag vill och vad jag borde/måste göra är två heeeelt olika saker ikväll. Ska göra ett försök nu i alla fall!

/tiny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0