Beroende

Åh jag försöker plugga men jag kan inte fokusera. Tröttnar efter ungefär fem minuter. Är sjukt sugen på att spela poker istället vilket skulle kunna ses som ett beroende, om man struntar i viktiga saker som t.ex skola för att istället spela. Men isf skulle man kunna säga att jag är beroende av massa saker. Skulle exempelvis kunna skura hela lägenheten med en tandborste, räkna hur många makaroner jag har kvar, plocka ut alla kläder ur klädkammaren bara för att lägga tillbaka dom igen, eller helt enkelt bara pilla naveln. Allt detta bara för att få slippa plugga mera just idag. Men skam den som ger sig, jag biter ihop och pluggar på. Jag har ju trots allt blivit lovad godis ;) Jag ska slå av mobilen, stänga ner internet på datorn och öka takten. Jag klarar det här! :D

/tiny

Kommentarer
Postat av: Anonym

skulle du kunna läsa mina texter och dikter o vägleda mig lite. behöver lite tips och råd.



tack på förhand.



/Beloni, där text blir verklighet

2009-11-06 @ 17:07:55
URL: http://beloni.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0