24/5 - 09

Ni vet när det är en sån där dag då om man nästan önskar att man stannat i sängen, för att allt är ganska värdelöst och inget går som man vill? Så kändes min dag. När jag kom hem från stallet kändes allt bara så himla tungt. Fast vad gör man? Ja det är ju bara bita ihop så jag bestämde mig för en lååång dusch och Katie Melua på hög volym. Jag funderade och funderade och kom fram till att jag inte har mycket att må dåligt över, inget alls egentligen. Jag vände från att vara riktigt bitter och grinig till att känna mig stark och glad. Så jag peppade mig själv medans jag gjorde mig klar och hittade mitt självförtroende som låg och skräpade under hallmattan d:
Som grädde på moset gick det grymt bra på jobbet, och alla fina komplimanger gjorde faktiskt inte det hela sämre.

Nästa gång allt känns skit ska jag försöka komma igång hur jag igår lyckades vända på allt och få en toppen kväll trots allt.
Vi är vår egen lyckas smed.

/tiny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0