23/5 - 09

Jag hade bara några få krav på F när hon åkte utomlands. Eh ja jag har rätt att ställa krav för jag tog hand om hennes häst när hon var borta. Kraven var: Inte bli brun, inte äta souvlaki och absolut inga långa mörka män. Tror ni att hon lyssnade?? Nej då hon lyckades med alla tre, INTE OK!  Det skulle kunna vara så att jag unnar verkligen F alla dom sakerna, det kanske bara är så att jag hade velat följa =( Nåja jag fick ju rida Corelli det var ju också... kul eller nåt (:

F gör mig glad för hon e mycket klantigare än mig. Jag må ha stoppat ner hela min hand i ett brännässlesnår och bränt hela min hand, men det var inte jag som gick in med huvudet i skaftet på en kniv, slog mig själv med en sopkvast och hällde ut en halv dunk med vatten. Jag skrattade alla gånger(;

Annars har vi konstaterat:
Jag och Chilton är väldigt lika. Lite knubbiga, busiga på gränsen till till dryga, helt sjukt söta och så har vi mycket utstrålning. Fredrika och Corelli är också lika varandra, söta och långa. Höhö.
Vi har också fått lära oss att rabarber är farliga grejer, för rabarber skulle kanske kunna bitas, faktsikt.

Måste göra en utelista också:
* Foppatofflor. Fine ha dom hemma men snälla låt mig slippa se dom på stan.
* Bh-band som syns. Alltså klart dom kan synas lite, men nu snackar vi: hej jag har halterneck linne med vanlig bh under, INTE OK! Hur tänkte du nu??
* Att komma fram och försöka ta på någons bröst och sen spela förvånad när det inte är ok. Ehm ja jag vet ju inte vad killen led av men nåt måste det ha varit.
* Engelska uttryck översatta till svenska. Kom hit och jobba rumpan låter inte lika bra som work it (: På det svarade vi pass.
* Spel.
För övrigt kan jag berätta att min dator är fortfarande trasig, och därför bloggas det inte lika mycket nu. Men när datorn kommer igång kommer det massa bilder. Har köpt Katie Meluas skiva, det är lycka!
Näe nu ska jag göra nåt vettigare.
/tiny


Kommentarer
Postat av: Karro

Om jag får ditt lösenord kan jag hjälpa dig med bilder!

Vad stod det? "Jättesöta"? =D

2009-05-23 @ 18:26:16
URL: http://karroj.blogg.se/
Postat av: CC

spel. vadå spel hur kan det var med på ute listan?

2009-05-24 @ 03:47:01
URL: http://randomprestige.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0