19/5 - 09

Idag har jag släppt ut hästarna, stressat hem med frukost till Karro. Cyklat tillbaka till stallet, ridit två hästar och cyklat hem igen. Bäst att äta lite mer muffins så att jag inte blir mager höhö.
Karro har lämnat sin dator är medans hon myser hos tandläkaren, jag tror hon gillar att å dit faktiskt.  Med tanke på hur ofta hon varit där senaste tiden så (:
Nåja nu ska jag städa, eventuellt äta mat om jag inte äter bara muffins istället, lyssna på underbara Katie Melua sen ska jag ta mig i kragen och plugga.
/tiny


Kommentarer
Postat av: Karro

Mm...JÄTTEMYCKET!

2009-05-19 @ 20:26:10
URL: http://karroj.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skönt o se att bloggen e tillbaka! :)

2009-05-21 @ 03:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0