Vårjacka!

Min plan var ju att vårjackan inte alls skulle passa, vet ni vad? Den passade. Man får ju prioritera här i livet och när jag la undan jackan så ja, då valde jag bort maten nästa månad. Sen gick och såg på en shopaholics bekännelser. Great. Bra film var det i alla fall, och jag är glad att jag inte har kreditkort!

Funderar på att vara duktig. Städa lite, känner mig rastlös och lite smått nere i skorna av någon konstig anledning. Dags att rycka upp mig, ska leta reda på "ingenting kan stoppa mig" känslan igen.

Bloggar säkerligen igen sen(; Kanske någon bild kanske något avslöjande.. Vem vet d:

/tiny

Kommentarer
Postat av: M

Det var du värd!!:-)

2009-03-24 @ 12:46:16
URL: http://marialindstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0