(=

Vilken dag(; Har vart i skolan och pluggat med Patrik, han kallade mig jävla satkärring hela tiden, förstår inte varför. Fy skäms på Patrik.
Var på secret mission på coop idag, går inte så bra. Funderar på att döpa om det till mission impossible. Typsikt!
Kul att jag och M lyckade ta en ridtur idag också, ber om ursäkt för min speciella lilla råtta till häst (;

Nu börjar det blir dags att sova för tiny liten. En annan rolig sak förresten är att mamma sa att jag blivit smalare, me like (;
Måste förresten säga en sak till,  jag kan sola på min balkong nu (;

Just här är länken till sidan där jag köpte min klocka kommer här: http://www.cocoo.se/

Nä men nu är det sova!

/tiny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0