Motorsågsmannen


Jag är hedersmedlem i star pilots d:




Vem är hon? Hurtbullen som stulit mitt liv?

Jag och Fredrika red idag. Ehm skulle man kunna säga att vi spårade ur? Jag ramlade nästan av för att jag skrattade så mycket. Vad vi pratade om? Ehm ja vad svarar man på det utan att få alla att tycka att vi är sinnessjuka? Vi får säga pass eller vad säger du F? (;

Vi konstaterade att när vi red i förrgår var det en man som tittade på oss, tittade på  sin motorsåg, hånskrattade högt och startade den och hoppades att vi skulle dö när hästarna drog! Tji fick du gubbe för vi överlevde(;

CC är sjuk, jag tror det är Pamela som har smittat honom. Jag ville ju bara vara snäll! Förlåt CC! haha

Nu ska jag göra mig klar för jobb. Och bara så ni vet idag har jag tagit ordet störd till en helt ny nivå d:

Ha en kul lördag det ska jag ha! På jobbet..

/tiny


 

Kommentarer
Postat av: CC

jag förlåt dig :D

2009-03-21 @ 21:25:25
URL: http://randomprestige.blogg.se/
Postat av: Fredrika

Hahaha, ja, jag tror att detaljerna bör utelämnas.. annars vet jag inte om jag kommer kunna visa mig på gatorna igen. det som sades i den skogen stannar i den skogen.. :P

2009-03-21 @ 21:30:13
Postat av: Tiny

F det var en sak som slog mig! Tänk så var det nån i skogen??? OMG! hahaha

2009-03-21 @ 21:34:01
URL: http://sandralindbla.blogg.se/
Postat av: Fredrika

Hahahaha, ja, nu blev detta plötsligt lite jobbigt!

Men det är klart, den gamla mannen var ju där.. han som konstaterade att man ska plocka upp efter sig när man har stökat till, speciellt om man är en motorsågsman!!

2009-03-21 @ 21:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0