Ursäkta..

Ehm idag när jag och Rudolf var ute och motionerade våra hästar, fick något plötsligt infall att låta våra springare tävla lite. Oh yeah dom sprang, fort gick det också. Dessvärre så stod det ett par med hund på stigen. Alltså vi fick inte riktigt stopp på våra hästar och dom stod länge och tittade på oss innan dom insåg att det var idé att flytta på sig. Dom såg ganska arga ut, vilket jag iofs kan förstå. Men vi brukar försökte undvika att springa över, eller nästan springa över folk och hundar. Våra springare var just springare, och dom förstod inte riktigt när vi försökte berätta att allt roligt har ett slut. Hissen gick inte så snabbt bara, heeey det är två valacker vi rider (killhästar alltså) och vi vet ju alltid att det tar ett tag innan killar förstår haha. Så paret med hund, ursäkta om vi skrämde er, det var absolut inte vår mening. Vi fick för övrigt stopp på hästarna säkert 5 meter innan.

Jag skulle träna idag, men det värker i hela mitt knä. Vet inte varför, vet bara att det gör ont. Blir lite tigerbalsam får se om det släpper lite. Nu ska betala räkningarna och se om jag har några pengar, haaah vilken rolig tanke. Att ha pengar kvar alltså..

/tiny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0