Underbara!

Vilka fantastiskt söta vänner jag har. Mallan som letade igenom sin brors skivor efter Johan Becker- och en låt som heter någonting med odd things. Kan för mitt liv inte komma på vad den heter för tillfället. Men kontentan av det hela är ju densamma det var väldigt gulligt. Alex som har fixat en låt som jag knappt vet hur hon kan ha koll på att jag älskar! Tack sötisar (;

Alex skickade den här till mig hahaha.

Söt Alex fixar (;

Idag har jag storstädat och bjudit mamma på lunch. Vi skulle äta på balkongen och precis när vi bar ut maten gick solen i moln, tyyypiskt! Det var ganska skönt ändå, och maten var såklart god.
Har hittat en vårjacka, jag skulle vilja ha. Måste prova den, håll tummarna att den sitter som en sopsäck för den kostade 1900. Varför kan jag aldrig hitta billiga snygga saker?

Jäjä ha en bra kväll! Och idag ska jag heja på Leksand!

/tiny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0