Skrattar bäst som skrattar sist..

Har nyss kommit hem från stallet. Ridtur i snövädret. Chilton skötte sig exemplariskt, vad hände där? Jag tror han tänkte fjanta för en mellanstor bil ( dom ÄR läskiga) men han kom av sig för han snubblade. Så nu när Chilton inte skadade mig då tog F sitt ansvar och körde in sin armbåge rakt i min arm eftersom hon ramlade eller ska vi säga "ramlade" in i mig när bussen åkte iväg. Egentligen skulle jag kunna vara bitter på busschauffören men nej för vet ni vad? F hånskrattar varje gång hon ser min tröja. Jag tror hon är avundsjuk d:
Det står att jag är ridsportens framtid på den, F säger att jag är ridsportens förflutna. Det är det värsta jag hört. Jag frågade om F ville följa med på bio, jag tror jag ska säga fel tid om hon ska med. Så hon får göra sig besväret att åka in till stan i onödan och ändå inte gå på bio så får vi se vem som skrattar då? Moooohahahaha.

Nu måste jag göra mig klar för jag ska som sagt på bio. Ska äta innan och helst hinna prova vårjackan.

/tiny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0