Medans jag sov..

...har djävulen eller en god fe tagit över min kropp. Har inte riktigt bestämt mig för vilket av det än. Inte nog med att jag vaknade löjligt tidigt, tänkte att jag skulle gå på promenad. Jag gjorde det också. Gick på promenad alltså, och inte en liten promenad på en kvart nej då 1.5h.
 Jag gick in på coop på hemvägen och skulle handla en stor godispåse..



Det här var vad jag fick med mig. En liten chokladkaka och massor av
frukt. Mörk choklad dessutom, räknas det ens som godis? Juicen var
riktigt god. Färskpressad apelsin med hallon. Mumma! Men frågan kvarstår,
vad hände?

Osminkad hurtbulle!


Vem är den där hurtbullen som köper frukt istället för godis?

Lägg dessutom till att jag ska träna fotboll ikväll och jag var väl medveten om det när jag knallade iväg. Mysteriet tätnar!
Nu ska jag laga mat!

/tiny


Kommentarer
Postat av: madeleine

härligt att få med sig frukt hem istället för att ha dåligt samvete för att man la 100kr på ett kilo godis ;)

2009-03-22 @ 15:03:33
URL: http://iwontlookback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0