Kors i taket.

Jag har pengar över. Vad hände? Eller med pengar över betyder att jag kan köpa present till mamma och mat. Karro ska få en liten överraskning också (;

Mitt knä mår verkligen inte så bra. Tänkte gråta en skvätt men jag kom på att det är lite mesigt. Jag bet ihop och gjorde en kladdkaka istället. Det är ganska roligt att jag säger att det är mesigt att gråta, eftersom jag gråter ofta. Eller ofta men till alla filmer och sånt. Gråter inte av smärta så ofta dock.

Haha jag kom på en sak när jag pratade med en kompis. Jag har inte hämtat mitt pass som jag gjorde i januari. Undrar om jag har kvittot kvar? Undrar om mitt pass finns kvar? Haha det är något jag måste sätta upp på min att göra lista. Hämta passet..

Nu ska jag sova! God natt!

/tiny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0