Hahahahaha

Jag dog nästan av skratt nyss. Var ett tag sen jag pratade men en vän på facebook och jag skrev könstut. Alltså uttala det med k och det betyder konstigt. Men vissa missuppfattade det och läste kön som i pojke eller flicka/ eller det kön vi har mellan bena. Könstut alltså.  Jag tyckte att personen var lite konstig som skrattade så mycket men men en del är ju lättroade tänkte jag. Men nu fattar jag varför. Och jag skrattade så jag som sagt så jag nästan dog. Nu är det min uppgift att komma på vad det feluttalade könstut ska betyda. Måste ljuga ihop en riktigt fin, sjuk historia. Förslag någon??

/tiny

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag hade en toppen dag! =)

2009-03-26 @ 21:46:44
URL: http://texasmamma.blogg.se/
Postat av: madeleine

SV: nej det är ju inte det.. /: men det värsta är ju i början när det tagit slut :(

2009-03-26 @ 22:48:58
URL: http://iwontlookback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0