Glömde..

.. en halvkul sak.
Vi diskuterade en känd person som jag tycker är riktigt het, haha gissa vem d:?
S- Duu, jag har hört att xxx är en player.
Rudolf- Ja men det är väl bra?
S- Va??
R- Ja men då är väl chansen större att han vill ligga..

Rudolf peppar alltid bra, fast jag gillar inte självgoda människor. Så jag måste säga nej tack! hehe

Rudolf sa en annan sann sak, att det är tur att vi aldrig är hysteriska. Jag förstod inte grejen, hysteriska vi? Nej självklart inte! Vi är alltid lugna och sansade.

Förresten så tog jag upp kameran och skulle ta kort men då var batteriet dött. Typiskt..

Nu ska jag äta min smaskiga kladdkaka och säga åt mitt knä att sluta värka.

/tiny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0