Friskis och Svettis

Har vart på friskis och svettis och tränat. Kul men jobbigt, var på pass med melodifestivalen som tema.
Jag kunde konstaterade att det finns människor som är typ 4 gånger så gamla som mig och är bättre kondition. Ni skulle sett dom hoppade som galna. En del hade inte bara bättre kondition utan även bättre kordination vilket inte är någon större merit då min kordinationsförmåga inte är på topp. Så jag får skratta om folk gör fel, för det är okej att ni skrattar åt mig!

Är det bara jag som gillar låten?

Jag höll också på att bli påbackad på parkeringen, lär er  köra bil. Ska det vara så svårt? Frågan är har jag rätt att säga det? Men alla kan ha otur ibland. I alla fall var jag på väg att åka när hon började backa, jag tutade som en galning hon blängde. Varför blängde hon? Det är ju inte jag som backar utan att titta..
Nu måste jag skynda för mamma ska hämta mig snart!

/tiny

Kommentarer
Postat av: Karro

Om man ensam på en parkering krockar med en lyktstolpe och kvaddar en bil har man INTE rätt att yttra sig, nej......:P

2009-03-22 @ 18:01:07
URL: http://karroj.blogg.se/
Postat av: Karro

Om man ensam på en parkering krockar med en lyktstolpe och kvaddar en bil så har man INTE rätt att yttra sig., nej.....:P

2009-03-22 @ 18:02:48
URL: http://karroj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0