Dans..

Tenta gick som en dans! En tenta som var fantastiskt välgjord. Det skulle vara 12 frågor men någon fråga 9 existerade inte. Det var felräknat i uppgifterna. Bra gjort där!

Jag är trött som jag vet inte vad. Jag säger konstiga saker hela tiden, värre än vanligt alltså.
Jag ska visst åka och träna igen. Vad händer?

Det ringde skyddat igår imorse. Men jag orkade inte svara och nu har jag fått jätte mycket ångest. Tänk så var det någon som ville ge mig en miljon eller åtminstone ett sommarjobb? Faaan jag borde ha svarat. Då kanske jag hade vart miljonär nu, vilket skit. Då hade jag kunnat köpa jackan med gott samvete och den hade kunnat sitta hur fult som helst för vem bryr sig om 1900 när man har en miljon? Det skulle inte jag göra i alla fall!

Nej nu ska jag åka och träna. Kanske bjuder på ett hurtbulle kort sen d:

/tiny


Kommentarer
Postat av: Alexandra

ja du, det finns många runt om mej som har häst å vill säkert ha hjälp! Vart bo du då?

2009-03-21 @ 15:43:05
URL: http://texasmamma.blogg.se/
Postat av: Alexandra

okej!! ja bo i kramfors.. det är en bit i från!!! men ja ha inte häst.. det är grannar som har det! :/

2009-03-21 @ 16:01:00
URL: http://texasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0