Bra taktik?

Innan jag åkte och tränade idag tänkte jag på när jag spelade mitt första år fotboll. Det är läääänge sen nu och jag spelade med killar om ni ville veta (=
I vilket fall som helst så kom jag på en taktik. När jag skulle anfalla så skulle jag skjuta mitt första skott jätte dåligt med flit bara för att lura målvakten att jag var skitdålig. Nästa skott skulle han då inte vara bredd på mitt super braiga skott. Problemet var att vi kom aldrig så långt upp på plan att det var läge att skjuta..
Men idag på träningen så verkar det som att jag omedvetet försökte prova den taktiken.. Problemet var att jag sköt inga bra skott.. För jävla skitdålig var jag idag. Nej just ja så får jag inte säga, för jag måste tänka positivt.

Det är sant att jag måste lära mig tänka positivt men jag hatar att misslyckas och blir så frusterad. Jag kan, jag är bra. Jag kan, jag är bra. Jag kan, jag är bra.

Ska upprepa det tills jag somnar.

Förresten så kanske taktiken funkar om jag kommer på tisdag och har ställt in siktet lite d: haha

/tiny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0