9/3 - 09

Är på väg till skolan, ska jobba med handelsrätten. Ska även passa på att kolla efter sommarkurser, det brinner i knutarna för sista anmälningsdagen är någon gång i slutet av den här veckan!
Ser ut att bli en vecka med mycket plugg, känner att jag vill fokusera mest på redovisningen eftersom det närmar sig tenta. Samtidigt så måste jag plugga ikapp lite handelsrätt som jag varit lite slarvig med.
Ska träna fotboll tisdag, torsdag och så är det träningsmatch på söndag. Chilton får sko på torsdag så han behöver motioneras, han kommer antagligen vara mer vild än tam vid det laget (=
Ja så jobbar jag fredag, lördag också.
Blir nog inget problem att hitta saker att göra den här veckan heller, men det är skönt!

By the way, man kan tycka vad man vill om Blondinbella men läs det här och begrunda. Framför allt tjejer!
http://www.expressen.se/debatt/1.1491313/kvinnlig-avundsjuka-ar-min-varsta-fiende

Ha en bra dag!
/tiny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0