7/3 - 09

Godmorgon världen! Ja nu har även jag vaknat till efter gårdagens äventyr. Kul hade vi!
Nu ska jag dra mig mot stallet och göra klart åt Chille, sen hem och vila mig i form för kvällens jobb. Det hade inte varit helt fel att få vara ledig idag och mysa i soffan och se på tv! Det får bli imorgon. Börjar med Gossip Girl. sen blir det Wipeout det kan nog bli riktigt kul! Risken finns att kvällen avslutas med Beck. Vad är det som gör att man kan se Beckfilmerna hur många gånger som helst?

Anna gjorde ett litet misstag igår. Eller det kanske inte kan betraktas som ett misstag men hon lovade i alla fall att sluta röka om vi får 500 medlemmer i Facebook gruppen, Få Anna att sluta röka! Så gå med i gruppen och bjud in alla dina vänner! Jag har massa bra idéer hur vi ska få in medlemmar, så frågan är inte OM det går, frågan är bara NÄR! Har dock inte tid att jobba vidare på det nu, utan det får bli antingen senare i eftermiddag eller imorgon.

Nu måste jag göra mig klar för stallet!

/tiny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0