6/3 - 09

Då var det fredag igen, veckorna går fort. Borde plugga mera, för det är snart dags för tenta i redovisning. Det blir nog inga problem är i alla fall ganska lätt. Och om jag börjar plugga nu så är det definitivt inga problem (=
Bye bye nyårslöfte,  jag ska jobba imorgon vilket betyder att jag inte har en enda helt ledig helg i mars. Men å andra sidan känns det lite som att det kvittar den här månaden. Ska försöka se till att hålla det i fortsättningen, mars får bli ett undantag.

Ska sätta fart och städa lite här. Har gått lite segt på den fronten den här veckan d: Så nu är det dags, och det är ju alltid trevligt att få nystädat till helgen.

Ska hinna med två fika i eftermiddag också(= Trevligt värre, hade vart ännu trevligare om jag inte tagit ett uppehåll från sötsaker. Man kan inte få allt här i världen(;




Är inte den här låten helt fantastisk? (;

Nej, städa var det. Bäst att sätta fart!
Ha en bra dag så länge!
/tiny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0