4/3 - 09

Idag är den stora ta tag i saker dagen. Har inte orkat tagit tag i städningen men idag ska min underbara lägenhet få sig ett lyft. Ska hämta lite böcker och göra de uppgifter vi ska gå igenom imorgon på redovisningen. Skulle egentligen behöva åka in till banken och sätta in lite pengar men det kan jag lika gärna göra på fredag kom jag fram till efter att jag tänkt lite längre än vad min näsa räcker. Överväger om jag ska åka in till Falun på propellern men jag tror kanske att jag måste prioritera bort det. Ska jobba ikväll, känns lite trist. Eller det är väl bara för att det fanns så många andra roliga alternativ att välja på. Egentligen så känns det helt okej att jobba för jag vet ju att jag är LEDIG HELA helgen.

Igår kväll såg jag Bodyguard. Har faktiskt inte sett den tidigare, jag tyckte om den. Jag var dock lite okoncentrerad och sysslade med många andra saker samtidigt d:

Gruvar mig lite för imorgon, har lite mycket att göra. Först ska jag släppa ut hästarna, sen till skolan mellan 9 -11. Så ska jag tillbaks till stallet och Chilton ska få nya skor. Borde helst hinna rida också. Så ska jag på fotbollsträning och sen jobba. Helst skulle jag  behöva sova en timme på dagen också eftersom jag jobbar inatt och så ska upp och släppa ut hästarna. Ibland är jag inte helt nöjd med min planering. d:

Är det någon som har något förslag på vad man kan hitta på för roligt och uppmuntrande som inte kostar så mycket? Skulle verkligen behöva det!

Ha en bra dag!
/tiny

Kommentarer
Postat av: Brunetti (haha)

Man jag ju bowla eller lira biljard med en öl eller två, det kostar ju nästan gratis :P

2009-03-04 @ 14:14:59
URL: http://bl0ndie.blogg.se/
Postat av: Karro

Solsemester!

2009-03-08 @ 20:31:56
URL: http://karroj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0