3/3 - 09

Morgonstund har guld i mun, sägs det. Jag tycker att det inte stämmer, jag avskyr mornar. Jag är så trött. Börjar skolan 9 men jag försov mig och hann inte med bussen så jag får åka dit till 10.
Efter skolan ska jag luncha med farfar, sen åka till stallet och måste handla lite mat till söta Chille också.
Premiär på Desperate Housewives idag, det har ni väl inte missat?  Jag kan nog inte titta men jag får titta på reprisen på söndag!
Skulle publicera det här innan jag åkte till skolan men eftersom jag hade jätte gott om tid att göra mig klar, blev jag i vanlig ordning sen. Och när jag skulle publicera dog mitt internet..
Är riktigt trött och har beslutsångest. Fast egentligen är det inget att ha ångest över speciellt som att jag redan har bestämt mig.. Frusterande är det i alla fall..
På torsdag får Chilton äntligen skor, det blir bra så vi kan träna lite!
Nej nu måste jag promenera iväg till farfar!

Ha en  bra dag!
/tiny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0