31/3 - 09

Usch blä och fy för tidig morgon. Gillar inte alls stallet på morgonen. Trött som få och surig som en citron släpade jag mig upp imorse. Tur att min häst är söt i alla fall (;
Har hunnit sova en stund. Fikat med en vän. Varit och hämtat mitt pass, skrattade högt när jag såg det. Även fast jag inte har något emot att bjuda på mig själv så måste vi dra gränsen någonstans och jag tror den går vid passet. Det ska gömmas och ALDRIG visas för någon i onödan. Har hämtat min tenta också, ett ord kan sammanfatta: GRYMT!
Ska och rida sen möte men efter det ska det firas med Desperate Housewives och ett glas vin. Det är jag värd!
Hehe måste erkänna att jag av någon outgrundlig anledning fastnat i den rätta för Rosing. Patetiskt men kan ju inte låta bli att titta på eländet.

Ha en bra dag!
/tiny

Kommentarer
Postat av: M

Jag har också fastnat i det!! haha;) skönt att tentan gick kanon, lätt värt ett glas vin=)

2009-03-31 @ 19:33:32
URL: http://marialindstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0