30/3 - 09

Hemma efter en heldag i skolan. Eller nja hemma är hos mina föräldrar. Fast det känns hem det också, det kommer det nog alltid göra.
Har funderat mycket på det här med lycka, att en förutsättning är att omge sig med människor som kan unna andra att vara lyckliga. Frågan jag ställer mig själv är gör jag verkligen det?

Nåja nu sitter jag och väljer om jag ska sova eller motionera. Vet ju vad jag borde välja här (; Jag har satt upp ett mål men det är lite hemligt. Speciellt anledningen till målet höhö. Fast iofs den speciella anledningen är bara extra pepp.
Jag kommer att klara det!


Bara sätta på träningskläderna och köra stenhårt nu! (;

Kanske bäst att gå en promenad istället för att sova? Hmm får fundera på det en stund. För även fast det är skönt att motionera så måste jag hålla mig vaken sen (=

/tiny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0