28/3 - 09

Godmorgon!
För mig är det faktiskt morgon, för jag gick precis upp. Ska försöka gå ända till köket och göra mig lite frukost. Ska åka till stallet och göra klart på en gång, så jag får resten av dagen fri. Börjar jobba redan klockan 20.00 idag känns lite ovant och tidigt, men kul ska det bli. Det var faktiskt riktigt roligt att jobba igår.

Förresten så ser jag ju att det har tillkommit lite läsare. Vilka är ni som är här och läser? (= Ni bara smyger in här och kilar iväg utan att lämna någon kommentar. Vilka är ni? Lämna en kommentar vetja!

Förresten någon mer än jag som längtar till våren? Fast det är ju ingen idé att reta upp sig över vädret, då slösar man bara energi. Får bli extra glada när våren väl kommer istället.

Nu ska jag åka till stallet! Har hand om både Robin och Chiltoni dag.


Best friends!

/tiny

Kommentarer
Postat av: M

Sötisarna, våra älskade grabbar:)

2009-03-29 @ 17:03:56
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0