25/3 - 09

Härligt att få vakna upp och se en blå himmel, det gör det lite lättare att komma upp.
Idag är en sån här, " nu ska jag ta mig i kragen och ta tag i saker" dag. Weeeei som jag har längtat hehe. Not. Tur att jag är bjuden på våfflor, så då har jag ju något att se fram emot i alla fall. Kom på en till sak att se fram emot, ska ju åka och hämta hem min jacka. Bild kommer senare. Nej men vet ni, nu ska jag rycka mig i kragen och sätta fart för då kan jag göra roliga saker sen.

Jag är lite sugen på att gå ut ikväll men vi får se. Jag vill dansa(;

Nyss hände en märklig sak. Jag lyssnade på musik innan jag somnade igår, och nu skulle jag bara trycka på play och lyssna igen. Men det har hänt något mystiskt. Det var en annan spellista framme med en låt tillagd som jag inte har lagt till. Ehm strange. Undrar om det är samma som har mixtrat med min hjärna och gjort mig helt träningsgalen och fruktsugen..

/tiny


Kommentarer
Postat av: Karro

Då undrar vi ju alla givetvis-vad var det för låt???

2009-03-25 @ 21:53:27
URL: http://karroj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0