23/3 - 09

Jag vaknade före klockan idag också, fast jag vägrade gå upp. Jag har fortfarande inte rört mig en meter. Ååå det är en sån här seg dag när man inte ska göra någonting. Jag måste göra massor.
Jag ska börja med att åka till stallet och rida, för det är viktigast.

Söt Chille.

Jag måste nog ta mig till kupolen, för min mobil pajade för över en vecka sen. Jag använder min gamla mobil och det är sjukt jobbigt eftersom ingen hör vad jag säger. Så jag måste be att få låna en telefon också. För jag är less på. Va?? Vad sa du? Jag hör inte vad du säger, hallåååå? Det måste vara nåt fel på din mobil!! Nähää??

Jag blev lurad igår, att dom tagit kort på mig när vi tränade på friskis i lördags och att det var med i tidningen.
Kolla på borlänge tidnings hemsida! Det är närbild på dig från gympan igår när du gjorde ryggövningar till "Snälla, snälla låten"!!! ;D Jag såg inte att du vart så svettig!
Tror ni jag fick panik? Japp det fick jag! MEn det var lögn! Tur!

Nu kommer om Anna om 6.5 minut, jag ska få åka med henne till stallet.

Ha det bra så länge!

/tiny

Kommentarer
Postat av: Maria

Tack!:)

2009-03-23 @ 14:21:31
URL: http://loveithateit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0