20/3 - 09

Ve och fasa, jag vaknade före klockan idag också. Men jag lyckades somna om efter ett bra tag..
Gillar inte när det ringer med skyddat nummer, jag blir lite skeptiskt. Fast nåt som är värre är det ringer på dörren och ingen har sagt att dom ska komma förbi. Då brukar inte jag öppna för jag tycker det är lite läskigt haha.

Jag har massa klister kvar på fot efter träningen igår. Jag blev nämligen tvungen att tejpa foten eftersom en stukning i maj inte riktigt har läkt. Kanske ska sköta " att träna upp foten och ta hand om mina halvtrasiga knän" liite bättre.

Jag måste titta vad dom håller på med, för att det låter som att dom håller på att riva hela lägenhetslängan, om inte hela området.

Ha en bra dag så länge!
/tiny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0