19/3 - 09

Jag är orolig för min egen hälsa. Ni som känner mig kommer nog också bli det när jag förklarat. Jag vaknade imorse INNAN klockan och funderade på om jag skulle gå upp. Som tur var kollade jag på klockan den var 7. Försökte somna om men det tog ett bra tag och vaknade igen 8.30 vad är det frågan om?? Jag är morgontrött, och har börjat vakna innan klockan, jag var pigg ( allt är relativt men för att vara jag) när mamma kom och hämtade mig 7 igår morse. Vad håller på att hända?? Kan det vara all frukt jag ätit? Frukt är konstiga saker, måste nog sluta med dom där skumma sakerna.

Nu ska jag gå på promenad i solen, ska nog köpa med mig lite godis på vägen. Tentagodis är ett måste!

Maria har gjort klart åt mig i stallet idag, det känns lite konstigt. Vad ska jag då göra? Som tur är har jag ju massa redovisning att fylla ut mitt fantastiska liv med. Tur att skolan finns.

Måste leta reda på min mp3 och funderar ut var jag ska gå. Det enda jag vet är att det blir förbi coop.

Ha det bra i solen!
/tiny

Kommentarer
Postat av: bloggen om sex!

tackar tackar :)

2009-03-19 @ 11:24:31
URL: http://thisisdeap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0