18/3 - 09

Godmorgon!
Kan ni förstå att jag redan är uppe och mamma kommer och hämtar mig om först en kvart? Lite imponerande va? Lägg då till att jag även ätit frukost och klätt på mig. Vad händer börjar jag bli gammal och morgonpigg?? Huuuh hemska tanke d: Jag passar nog inte som morgonpigg.
Ska och släppa ut hästarna, tänkte att Chilton skulle få vila idag men så odräglig som han var igår så blir det minsann ingen vila. Han ska få sig en riktig omgång på ridbanan(;

Annars så fortsätter tentaplugget idag. Det är ett spännande liv jag lever (= Förstår ju om ni är avundsjuka, men misströsta inte. Säg bara till så kan jag berätta hur man får ett lika spännande och glamouröst liv som mig d:

Nej här blir det inga barn gjorda och inte blir disken diskad heller..


Lilla grisen (;

Ha en bra dag!
/tiny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0