13/3 - 09

Fredag den 13e insåg jag precis när jag skrev dagens datum, bäst att sitta still i soffan resten av dagen. Å andra sidan har jag lyckats med att misslyckas med en äggröra )= Trodde inte det var möjligt att misslyckas med men det var det tydligen!

Har släppt ut hästarna idag, uscha det här med tidiga mornar är inte riktigt min grej. Dessutom kunde jag inte gå imorse jag fick ta en ipen lägga mig och vänta på att den skulle börja verka. Nåja inga större katastrofer i stallet imorse iaf.

Nu har jag ätit lite brunch som bland annat bestod av misslyckad äggröra. Nu håller jag ¨på att planera min dag lite. Somnade igår så det blev dåligt med städande igår så jag ska nog börja med att göra klart det. Ska helst hinna med att räkna lite övningsuppgifter i redovisningen också. Ska jobba ikväll, känns helt ok även om jag måste erkänna att en hemmakväll hade vart nice!

Har fått trevliga paket, både igår och idag! Alltid lika trevligt!

Nej men nu så, ska jag få det städat idag är det nog bäst att öka takten!

/tiny

Kommentarer
Postat av: bloggen om sex!

svar: haha ja oerhört sexigt ;)

2009-03-13 @ 12:40:28
URL: http://thisisdeap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0