12/3 - 09

Har kommit hem från skolan, kom faktsikt upp imorse trots en riktigt sen natt. Känner mig på riktigt bra humör tror att det kan vara den roliga kvällen igår (; Spontana saker är oftast det roligaste!

För att prata lite mer om skolan så känns det så bra inför tentan så jag blir nervös. När det känns så här bra så känner jag mig pressad på ett annat sätt, för skulle jag inte klara den skulle jag känna mig knäckt. Fast det kommer gå fint!

Idag är det stora städardagen här. Ska storstäda hela lägenheten och förhoppningvis tar det inte allt för lång tid. Dels för att jag tycker det är tråkigt och sen vill jag plugga så att det känns ännu bättre för tentan.  Ska försöka hinna med att hämta lite paket på posten också. Ska träna fotboll idag också, känner mig riktigt pepp! Hur kvällen avslutas får vi se (;

Nåja jag antar att jag ska börja städa nu för av någon konstig anledning så städar inte lägenheten sig själv, varför??

Ha det bra!

/tiny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0