11/3 - 09

Inatt när jag inte kunde sova insåg jag att jag helst av allt vill jobba i sommar. Vore skönt med en paus från skolan. Jag kommer dock söka lite kurser till sommaren ifall jag inte hittar några jobb. Tror att det blir engelska kurser, det kan ju aldrig skada.
När jag gick upp idag så trodde jag det var blå himmel och solsken och jag fattar inte hur jag kunde tror det. Har jag drömt att det var blå himmel ute eller var det finare väder tidigare idag?

Ska åka till stallet och rida snart, min baby har ju äntligen fått skor (= Inte världens roligaste väder men det kan inte stoppa mig idag. Ska kanske gå förbi mammas jobb på secret mission(; Min mamma är så rolig, love her!
Skulle behöva åka förbi mamma och pappa och skriva ut lite papper, så jag kan plugga duktigt ikväll efter barmötet. Hade tänkt gå ut men nej vet ni vad jag är faktiskt inte ett dugg sugen. Känner att jag har alldeles för mycket att göra. Försökte få jobba ikväll men det gick inte så bra, så då får jag helt enkelt plugga istället och det är ju iofs bra. Tenta nästa lördag och jag ska naila den! Jag ska hålla ordning på mitt klickgalna finger nu, ska nog inte ens gå in på shoppingsidor på nätet. Det finns ju så mycket fint som jag vill ha.(;

Hoppas ni har en bra dag! Nu ska jag ut och busa med Chilton i snön. Kanske tar med kameran (=

/tiny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0