5/6 - 09

Funderar på att vara "fröken Bitterfitta" hela dagen, kanske tom hela helgen. Jag håller på att väga fördelar och nackdelar mot varandra. Fast jag tror att jag måste lägga ner idén för dessa personer är inte värda den energin det tar, sådetså! Nu ska jag bara komma på ett gäng med positiva saker.
Jo nu kom jag på en rolig sak, när jag väntade på taxi hem från jobbet tidigare i veckan blev jag erbjuden skjuts av två killar jag inte kände. Dom råkade ha en sjuuukt snygg bil, en sån bil jag ska köpa när jag har pluggat klart. Så jag åkte hem i en snygg bil från jobbet det var väl kul?!!

Lägger in lite bra musik. Det här är en av mina absoluta favoriter just nu.


En annan riktigt bra låt.

The climb.

En för mig helt ny låt, men helt klart högt på min favolista!

Blev mest en massa bra musik men heey jag gillar musik.

/tiny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0