Just in case..

Sandy: alsolsprirt som gick ut 2007 tror du det funkar?

dennis: känns inte som att sprit blir gammalt i första taget

Sandy:hmm

Sandy: fast ändå 2007

dennis :hade du tänkt att dricka det?

Sandy : näe men jag gjorde illa fingret istallet

Sandy: och nu är fingret varmt och så är det lite varigt också

dennis: jag tror inte du självantänder och dör om du använder det om du undrar

Sandy : haha okej

Sandy : vet inte om jag vill prova ändå

dennis: men de är inga konstigheter

Sandy : det är inte ditt finger som står på spel

dennis: du får mitt om ditt trillar av

Sandy : tack dennis du är generös

dennis: jag vet

Bra att ha bevis, just in case!

/tiny


Kommentarer
Postat av: Anonym

i hate being the dependable...

2009-07-27 @ 02:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0