Fördomar??

Har inte blivit så mycket gjort idag. Läst lite makroekonomi ute i solen, det är allt jag har lyckats åstadkomma idag. Borde åka och rida, borde springa en runda, men först måste jag äta. Det luktar grillat i hela kvarteret, jag vill också ha.

Jag och Alex var ut i onsdags, vi hade väldigt kul och drev kanske lite. Men inte så farligt som man kan tro när man läser det här.  En kille sa "Ni är ju för söta för att vara lesbiska!" Ehm okej? Här låter vi fördomarna hagla fritt. Men kom ihåg att det inte var jag som sa det.. Samma kille sa också " men ni vet att han är bög va??", om en kille som dansade med oss(kanske är relevant att säga att killen hade rosa tröja). Han var inte så mycket bög, eller vad tror du Alex? Och nej, jag tror inte att en kille är bög för att han har rosa tröja..

Nu ska jag hitta på nåt skoj!

/tiny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0